Caroline Engvall

14 år till salu - Är en sann historia och det är en bok som verkligen berörde mig

även uppföljaren

Skamfläck - Är en bok jag varmt rekommenderar

Hade verkligen svårt att slita mig när jag väl började läs.
Att handligen är tagen från verkligheten och från riktiga människor som är och varit i denna/dessa situationer gör för mig att böckerna blir så mycket intressantare. När jag vet att detta har hänt och händer och att det är de drabbades tankar och kännslor som beskrivs.

Är verkligen modigt av dessa tjejer och kille att vara med och berätta om deras liv, deras histora. Vilket jag är säker på kan hjälpa så många andra.

Dessa böcker finns att köpa billigt i pocket format på adlibris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0